Referenties
Ooglaser ervaring Debby van Dongen.
Eind december 2012 ben ik na een vooronderzoek en divers emailcontact uiteindelijk afgereisd naar de Istanbul Surgery Hospital in Istanbul.
Het was voor mij echter onduidelijk of ik ook daadwerkelijk een ooglaserbehandeling zou ondergaan. De reden hiervoor is dat er bij mij eind 2011 glasvochtloslating is geconstateerd. Uit navraag bleek dat de druk die door het plaatsen van de vacuumring de klachten van de glasvochtloslating terug zou kunnen keren. Daarnaast speelde ook de dikte van het hoornvlies mee.
Klaar om met nieuwe ogen Istanbul te bezichtigen (mei 2011)..
Na een prettige vlucht werden we opgewacht door de taxichauffeur die ons naar het hotel bracht. De volgende ochtend moesten we ons om 9 uur melden in de naastgelegen kliniek. Eerst moest er een formulier ingevuld worden. Vervolgens werden er diverse tests/onderzoeken verricht. Uiteindelijk werd ik bij Dr. Murrat geroepen, hij bekeek mijn ogen, deed nog wat tests en vervolgens vertelde de assistente dat ik naar de 1e etage mocht gaan. Zij zou ook naar boven komen met de medicatie… Dus we gingen naar de wachtruimte. Het was nog steeds niet helemaal duidelijk of mijn ogen gelaserd zouden worden. Tegen een uur of 1 kwam de assistente en gaf een kalmeringstabletje en de medicatie. Iets later mocht ik met haar mee de behandelruimte in. Om tien over half 2 liep ik de behandelruimte weer uit. Mijn ogen waren inmiddels gelaserd. Nu begon het herstelproces. De ochtend na de behandeling moest ik op controle komen. Alles bleek goed te zijn. Ik was helemaal blij 🙂
Alle medewerkers van de kliniek waren erg vriendelijk.
Ik wil iedereen dan ook heel erg bedanken. Ik had nooit verwacht dat ik met mijn sterkte (-10 en -12,50) ooit weer zonder bril of lenzen door het leven zou kunnen. Er is een wereld voor me open gegaan.
Mijn dank gaat ook uit naar de medewerkers van Alma Care. Hun manier van werken heb ik als zeer prettig ervaren. Op alle vragen die ik had, kreeg ik ook netjes een antwoord terug. Er werden geen risico’s genomen.
Iedereen hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Debby van Dongen
(Meer ervaringen van Alma Care cliënten lees je hier.)
Stel uw vraag!
lijkheden? Neem gerust contact op! Wij zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.